Twoje urządzenie 
nie działa prawidłowo?

Wypełnij formularz i pozwól nam je naprawić!

Koszt serwisu urządzeń w HorecArt w standardowych godzinach (08:00-16:00) wynosi 150 zł /1h, urządzenia chłodnicze 250 zł/ 1h. W przypadku godzin niestandardowych, po 16:00 +50%, w weekendy +100%. Dodatkowo doliczany jest dojazd w wysokości 1,50 zł/km liczony w dwie strony.

*Podane kwoty, są kwotami netto. Należy do nich doliczyć 23% VAT.

Wypełnij formularz

Proszę wpisać prawidłowy adres e-mail.
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Zdjęcie tabliczki znamionowej
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Aby kontynuować, musisz zaakceptować warunki

Jak wygląda proces serwisu w HorecArt?

01.

Konsultacja telefoniczna

Rozpoczynamy od szybkiej konsultacji telefonicznej, podczas której opisujesz problem z urządzeniem. Nasz zespół techniczny zbiera wszystkie niezbędne informacje, aby jak najlepiej przygotować się do naprawy.

02.

Umawiamy termin serwisu

Na podstawie Twojej dostępności ustalamy dogodny termin wizyty serwisowej, aby zminimalizować zakłócenia w pracy Twojego lokalu

03.

Naprawiamy urządzenie

Nasi specjaliści najczęściej naprawę przeprowadzają naprawę na miejscu, dbając o to, aby sprzęt działał sprawnie i bezpiecznie. Wszystko zgodnie z wytycznymi producenta.

04.

Przedstawiamy protokół prac

Po zakończonej naprawie otrzymujesz pełen protokół prac, zawierający szczegółowy opis przeprowadzonego serwisu oraz ewentualne zalecenia na przyszłość.

Te lokale nam zaufały

Skontaktuj się z nami

Proszę wpisać prawidłowy adres e-mail.
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Aby kontynuować, musisz zaakceptować warunki