Regulamin serwisu
urządzeń gastronomicznych

_______________________

Postanowienia ogólne

Niniejszy regulamin określa zasady funkcjonowania serwisu naprawy urządzeń gastronomicznych świadczonych przez HORECART SP. Z O.O.

1. Każdy Klient, przed skorzystaniem z usług Serwisu, powinien zapoznać się z treścią regulaminu.

2. Korzystanie z usług Serwisu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

Zakres usług HorecArt

1. Serwis oferuje naprawę oraz konserwację profesjonalnych urządzeń gastronomicznych, w tym: pieców, frytkownic, zmywarek, lodówek, itp.

2. Serwis zapewnia diagnozę usterki, naprawę oraz części zamienne (jeżeli są dostępne).

3. Serwis mobilny oferuje naprawy urządzeń gastronomicznych w miejscu wskazanym przez Klienta, w tym: naprawy sporadyczne oraz awaryjne.

Realizacja zleceń przez HorecArt

1. Klient zobowiązany jest dostarczyć urządzenie do Serwisu w umówionym terminie lub wskazać dokładny adres dla usług mobilnych.

2. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Klient powinien dostarczyć urządzenie wraz z dowodem zakupu lub przedstawieniem nr FV.

3. Czas realizacji naprawy uzależniony jest od rodzaju usterki oraz dostępności części zamiennych. Usługi mobilne będą realizowane w dniu oraz godzinach ustalonych z Klientem.

Koszty i płatności w HorecArt

1. Koszty naprawy są uzależnione od typu naprawy. Przykład, inny dla urządzeń chłodniczych .

2. Dla usług mobilnych koszt obejmuje zarówno naprawę, jak i dojazd technika do Klienta.

3. Płatności należy dokonać w formie gotówki lub przelewu bankowego w terminie ustalonym w umowie.

Odpowiedzialność HorecArt

1. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas transportu urządzenia do i z Serwisu oraz nie odpowiada za uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania urządzeń przez Klienta.

2. Serwis nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego zastosowania chemii podczas użytkowania urządzeń gastronomicznych.

3. Klient odpowiada za zapewnienie odpowiednich warunków do wykonania usługi mobilnej, w tym dostęp do prądu elektrycznego, jeśli jest wymagany.

4. Każdy klient ma obowiązek zapoznać się z instrukcją obsługi urządzenia przed jego użyciem.

5. Każdy klient ma obowiązek zapoznać się z etykietą, która znajduje się na chemii przed jej użyciem.

Reklamacje w HorecArt

1. Klient ma prawo zgłaszać reklamacje dotyczące wykonanych napraw w ciągu 14 dni od daty odbioru urządzenia, w tym usług mobilnych.

2. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni od ich złożenia.

3. Reklamacji nie podlegają części, które ulegają naturalnemu zużyciu, takie jak:

  • uszczelki gumowe,
  • elementy grzewcze, takie jak grzałki, pola grzewcze,
  • żarówki.

Postanowienia końcowe

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Serwisu.

2. Serwis zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.