Serwis urządzeń gastronomicznych

Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń gastronomicznych, dbając o ich niezawodność oraz wydajność. Nasz zespół techników szybko reaguje na awarie, minimalizując przestoje w pracy Twojej kuchni.

Zjedź niżej
i dowiedz się więcej

Co daje autoryzowany serwis urządzeń gastronomicznych?

Autoryzowany serwis gwarantuje, że urządzenia są serwisowane zgodnie z wytycznymi producenta, co zapewnia ich prawidłowe i bezawaryjne działanie. Dzięki temu masz pewność, że sprzęt będzie działał optymalnie, a gwarancja pozostanie ważna. Dodatkowo, autoryzowany serwis korzysta z oryginalnych części i posiada odpowiednią znajomość maszyny, co minimalizuje ryzyko awarii.

Jakie urządzenia gastronomiczne serwisuje HorecArt?

Pracując z klientami, wydzieliliśmy 5 grupy, sprzętów które serwisujemy: Piece Konwekcyjno-Parowe, Urządzenia grzewcze (kuchnie, frytownice, płyty grillowe itp.), Zmywarki, Chłodnictwo (Szafy chłodnicze i mroźnicze, kostkarki itp).

Dostarczamy, montujemy i serwisujemy wszystkie urządzenia z wyżej wymienionych grup.

Jak wygląda proces serwisu w HorecArt?

01.

Konsultacja telefoniczna

Rozpoczynamy od szybkiej konsultacji telefonicznej, podczas której opisujesz problem z urządzeniem. Nasz zespół techniczny zbiera wszystkie niezbędne informacje, aby jak najlepiej przygotować się do naprawy.

02.

Umawiamy termin serwisu

Na podstawie Twojej dostępności ustalamy dogodny termin wizyty serwisowej, aby zminimalizować zakłócenia w pracy Twojego lokalu

03.

Naprawiamy urządzenie

Nasi specjaliści najczęściej naprawę przeprowadzają naprawę na miejscu, dbając o to, aby sprzęt działał sprawnie i bezpiecznie. Wszystko zgodnie z wytycznymi producenta.

04.

Przedstawiamy protokół prac

Po zakończonej naprawie otrzymujesz pełen protokół prac, zawierający szczegółowy opis przeprowadzonego serwisu oraz ewentualne zalecenia na przyszłość.

Potrzebujesz naprawić urządzenie gastronomiczne?

Wypełnij formularz i szybko napraw swój sprzęt.

Dlaczego warto zlecić serwis urządzeń
w HorecArt?

Sprawna naprawa minimalizuje straty

 

Unikniesz długich przestojów, które mogłyby wpłynąć na funkcjonowanie Twojego lokalu i straty finansowe.

Naprawa przeprowadzona
przez autoryzowany serwis

Naprawa zostaje przeprowadzona zgodnie z wytycznymi producenta, co zapewnia prawidłowe działanie urządzenia.

Naprawa z użyciem
oryginalnych części

Korzystamy wyłącznie z oryginalnych części zamiennych dostępnych na polskim rynku, co gwarantuje, że Twoje urządzenie będzie działało tak, jakby było nowe, a jego żywotność zostanie przedłużona.

Wsparcie po naprawie

Po każdej naprawie zapewniamy Ci pełne wsparcie, informując o potencjalnych ryzykach i sugerując, jak dbać o urządzenie, aby uniknąć podobnych problemów w przyszłości.

Jakich producentów HorecArt jest autoryzowanym serwisem?

Ile kosztuje serwis?

Koszt serwisu urządzeń w HorecArt w standardowych godzinach (08:00-16:00) wynosi 150 zł /1h, urządzenia chłodnicze 250 zł/ 1h. W przypadku godzin niestandardowych, po 16:00 +50%, w weekendy +100%. Dodatkowo doliczany jest dojazd w wysokości 1,30 zł/km liczony w dwie strony.

Urządzenia serwisowane gwarancyjnie, nieprzekraczające 25 kg, do naprawy odbierane są przesyłką kurierską.

*Podane kwoty, są kwotami netto. Należy do nich doliczyć 23% VAT.

Co mówią o nas
nasi klienci?

Te lokale nam zaufały

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej
zadawane pytania

Zależy to od kilku czynników takich jak rodzaj usterki oraz dostępności części. Przeważnie od zgłoszenia do naprawy mija 48h.

Naprawiamy wszystkie urządzenia gastronomiczne- gazowe, elektryczne i chłodnicze.

Tak, HorecArt do napraw urządzeń wykorzystują oryginalne części zamienne.

Tak, można. W takich przypadkach obowiązuje wyższa stawka godzinowa.

Tak, naprawiamy sprzęty, które były zakupione u innych dystrybutorów.

Tak, każda część objęta jest gwarancją, która zależy od producenta. Przeważnie wynosi ona od 2 do 12 tygodni. Warunkiem utrzymania gwarancji jest montaż części przez autoryzowany serwis.

Nie, serwis gwarancyjny jest bezpłatny. Koszt naprawy pokrywa producent.

Nie, nie podejmujemy się takich serwisów. 

Od poinformowania, że urządzenie jest naprawione są 2 tygodnie na odbiór. Po upływie terminu naliczana jest dodatkowa opłata magazynowa w wysokości 30 zł/ doba. Po upływie 12 tygodni urządzenie podlega utylizacji.

Skontaktuj się z nami

Proszę wpisać prawidłowy adres e-mail.
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Aby kontynuować, musisz zaakceptować warunki