Świetny kontakt i pełen profesjonalizm na każdym etapie – od projektu kuchni, przez dobór odpowiednich urządzeń, aż po montaż i serwis. Ekipa HorecArt to prawdziwi specjaliści, którzy znają się na swojej pracy. Serwis działa błyskawicznie i reaguje na każde zgłoszenie w ekspresowym tempie. Polecam z czystym sumieniem każdemu, kto szuka rzetelnego partnera w wyposażeniu kuchni – Panowie naprawdę wiedzą, co robią!
Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń gastronomicznych, dbając o ich niezawodność oraz wydajność. Nasz zespół techników szybko reaguje na awarie, minimalizując przestoje w pracy Twojej kuchni.

i dowiedz się więcej
Co daje autoryzowany serwis urządzeń gastronomicznych?
Autoryzowany serwis gwarantuje, że urządzenia są serwisowane zgodnie z wytycznymi producenta, co zapewnia ich prawidłowe i bezawaryjne działanie. Dzięki temu masz pewność, że sprzęt będzie działał optymalnie, a gwarancja pozostanie ważna. Dodatkowo, autoryzowany serwis korzysta z oryginalnych części i posiada odpowiednią znajomość maszyny, co minimalizuje ryzyko awarii.
Jakie urządzenia gastronomiczne serwisuje HorecArt?
Pracując z klientami, wydzieliliśmy 5 grupy, sprzętów które serwisujemy: Piece Konwekcyjno-Parowe, Urządzenia grzewcze (kuchnie, frytownice, płyty grillowe itp.), Zmywarki, Chłodnictwo (Szafy chłodnicze i mroźnicze, kostkarki itp).
Dostarczamy, montujemy i serwisujemy wszystkie urządzenia z wyżej wymienionych grup.
Jak wygląda proces serwisu w HorecArt?
Konsultacja telefoniczna
Rozpoczynamy od szybkiej konsultacji telefonicznej, podczas której opisujesz problem z urządzeniem. Nasz zespół techniczny zbiera wszystkie niezbędne informacje, aby jak najlepiej przygotować się do naprawy.
Umawiamy termin serwisu
Na podstawie Twojej dostępności ustalamy dogodny termin wizyty serwisowej, aby zminimalizować zakłócenia w pracy Twojego lokalu
Naprawiamy urządzenie
Nasi specjaliści najczęściej naprawę przeprowadzają naprawę na miejscu, dbając o to, aby sprzęt działał sprawnie i bezpiecznie. Wszystko zgodnie z wytycznymi producenta.
Przedstawiamy protokół prac
Po zakończonej naprawie otrzymujesz pełen protokół prac, zawierający szczegółowy opis przeprowadzonego serwisu oraz ewentualne zalecenia na przyszłość.
Potrzebujesz naprawić urządzenie gastronomiczne?
Wypełnij formularz i szybko napraw swój sprzęt.
Dlaczego warto zlecić serwis urządzeń
w HorecArt?
Unikniesz długich przestojów, które mogłyby wpłynąć na funkcjonowanie Twojego lokalu i straty finansowe.
Naprawa zostaje przeprowadzona zgodnie z wytycznymi producenta, co zapewnia prawidłowe działanie urządzenia.
Korzystamy wyłącznie z oryginalnych części zamiennych dostępnych na polskim rynku, co gwarantuje, że Twoje urządzenie będzie działało tak, jakby było nowe, a jego żywotność zostanie przedłużona.
Po każdej naprawie zapewniamy Ci pełne wsparcie, informując o potencjalnych ryzykach i sugerując, jak dbać o urządzenie, aby uniknąć podobnych problemów w przyszłości.
Jakich producentów HorecArt jest autoryzowanym serwisem?












Ile kosztuje serwis?
Koszt serwisu urządzeń w HorecArt w standardowych godzinach (08:00-16:00) wynosi 150 zł /1h, urządzenia chłodnicze 250 zł/ 1h. W przypadku godzin niestandardowych, po 16:00 +50%, w weekendy +100%. Dodatkowo doliczany jest dojazd w wysokości 1,30 zł/km liczony w dwie strony.
Urządzenia serwisowane gwarancyjnie, nieprzekraczające 25 kg, do naprawy odbierane są przesyłką kurierską.
*Podane kwoty, są kwotami netto. Należy do nich doliczyć 23% VAT.
Co mówią o nas
nasi klienci?
Współpraca z HorecArt to czysta przyjemność! Od początku do końca ogarnęli wszystko – projekt kuchni, dobór sprzętu, dostawę, montaż i szkolenie naszego zespołu. Naprawdę wiedzą, co robią, a serwis jest zawsze na miejscu, kiedy potrzebujemy wsparcia, nawet w nagłych sytuacjach. Jeśli szukasz ekipy, która kompleksowo zajmie się kuchnią i będzie przy tym niezawodna – HorecArt to najlepszy wybór!
Współpraca z HorecArt była strzałem w dziesiątkę. Dzięki ich doradztwu udało nam się dobrać urządzenia, które idealnie pasują do naszej kuchni i potrzeb zespołu. Dodatkowym atutem jest serwis, kiedy tego potrzebujemy, HorecArt jest gotowy, by rozwiązać każdy problem techniczny. To partner, na którym można polegać i który naprawdę rozumie potrzeby gastronomii.
Polecam z całego serca. Współpraca z zespołem Horecart to czysta przyjemność. Zaprojektowali, doradzili, wyposażyli i zamontowali sprzęty w naszej kuchni hotelowej. Łącznie urządzili nam dwie kuchnie: hotelową, restauracyjną oraz bar. Bardzo dziękujemy i polecamy wszystkim. Najwyższy poziom obsługi i profesjonalizm w każdym calu. Polecam.
HorecArt okazało się dla nas nieocenionym wsparciem w procesie tworzenia kuchni – od początku do końca. Pomogli nam przejść przez każdy etap: od projektu, przez dobór odpowiednich urządzeń, ich montaż, aż po szkolenie personelu. Dzięki ich kompleksowemu podejściu zaoszczędziłem mnóstwo czasu i pieniędzy.
Na podstawie moich doświadczeń z innymi dystrybutorami, w HorecArt szczególnie doceniam świetną komunikację, pełne zaangażowanie zespołu oraz odpowiednią koordynację projektu. Dostarczają to, na co się umawialiśmy, a współpraca przebiega płynnie i w przyjaznej atmosferze.

Te lokale nam zaufały












Sprawdź odpowiedzi na najczęściej
zadawane pytania
Zależy to od kilku czynników takich jak rodzaj usterki oraz dostępności części. Przeważnie od zgłoszenia do naprawy mija 48h.
Naprawiamy wszystkie urządzenia gastronomiczne- gazowe, elektryczne i chłodnicze.
Tak, HorecArt do napraw urządzeń wykorzystują oryginalne części zamienne.
Tak, można. W takich przypadkach obowiązuje wyższa stawka godzinowa.
Tak, naprawiamy sprzęty, które były zakupione u innych dystrybutorów.
Tak, każda część objęta jest gwarancją, która zależy od producenta. Przeważnie wynosi ona od 2 do 12 tygodni. Warunkiem utrzymania gwarancji jest montaż części przez autoryzowany serwis.
Nie, serwis gwarancyjny jest bezpłatny. Koszt naprawy pokrywa producent.
Nie, nie podejmujemy się takich serwisów.
Od poinformowania, że urządzenie jest naprawione są 2 tygodnie na odbiór. Po upływie terminu naliczana jest dodatkowa opłata magazynowa w wysokości 30 zł/ doba. Po upływie 12 tygodni urządzenie podlega utylizacji.